Dag 1 - Ett nyligen taget foto på dig och 15 fakta om dig själv.



1. Jag är en tänkare.
2. Ett av mina största intressen är att resa och uppleva saker.
3. Jag strävar efter att göra saker för att jag vill, inte för att man måste.
4. Musik är och kommer alltid förbli en stor del av mitt liv.
5. Jag kan inte sluta se en film eller läsa en bok, jag vill nämligen alltid veta slutet.
6. Jag har svårt att öppna mig för nya människor och släppa in folk.
7. När jag fastnar för något eller någon så gör jag det ordentligt.
8. Jag är en ensamvarg som är sällskapssjuk, hur konstig kombination det än må vara.
9. Jag är sparsam men samtidigt shoppinggalen, konstigt nog så går det ihop.
10. Varje gång jag tränar så gillar jag det, men ändå lyckas jag inte få någon rutin på det.
11. Jag hatar att göra av med pengar.
12. Antingen så gör jag för lite eller för mycket, aldrig lagom.
13. Jag blir väldigt lätt rastlös.
14. Jag har svårt att slänga saker och "göra mig av med" gamla minnen.
15. Jag har lätt för att somna och lätt för att vakna.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

klämfredag! :) ledigt - innebär de att fredagsmyset tjuvstartas dvs börjar tidigare ? :)

2011-06-03 @ 16:58:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0