110507

Igår var det en kort skoldag med redovisning i svenska, sista uppgiften i ämnet för övrigt, så det känns skönt. På kvällen blev det en nice kväll i Lidingö, med bland annat bowling. Jag borde bowla oftare för det gick verkligen inte bra... men jag antar att det blir så när man inte bowlat på många år! Kvällen slutade i gamla stan på en medeltidsbar, ganska coolt ställe faktiskt.

Idag har jag suttit på balkongen, ätit jordgubbar med mjölk (bilden!) och bara tagit det lugnt. Har först första gången i år haft 2 getingar inne i lägenheten, inte alls kul men det hör ju sommaren till. Resten av helgen blir antagligen lugn, kanske nån film, kanske plugg, kanske något annat. Orkar inte riktigt planera något, känns bara skönt att inte ha tusen måsten! :)




Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

är du sån som har söndagsångest precis som jag ? ^^

2011-05-08 @ 10:28:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: kul att du är med :D

LYCKA TILL!

2011-05-08 @ 10:59:24
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0