110524

Jag lever livet just nu och mår sinnessjukt bra!

Massa slutarbeten
i skolan, men allt funkar rätt bra och efter allt sånt så njuter jag av att vara med vänner och bara leva.

I lördags blev det som sagt studentskiva, med tema hårdrock. Det var en riktigt nice kväll med mycket trevliga människor!

På söndagen tog jag det lugnt fram tills eftermiddagen då jag drog till rålis med lite folk för att fira en kompis som fyllde 18. Vi grillade, åt jordgubbar, pannkakstårta och chokladkaka. Riktigt mysigt hade vi det!

Igår var det skola, gjorde klart en hel det slutarbeten och sedan var det dags för körlektion. Gick riktigt bra och jag var otroligt nöjd när jag gick därifrån! Åkte in till humlegården och hängde med lite vänner där, vi drog vidare till fik, käkade och drog till blodcentralen för att en kompis skulle ge blod. Vi fortsatte sedan till strandvägen och satt på en brygga i solen och bara tog det lugnt, senare på kvällen blev det Softbar. Det var karaokekväll och vi hade det riktigt roligt!

Idag var
det inga direkta lektioner, men jag behövde göra klart en sista arbete i Internationell ekonomi med några i klassen, så vi satt och skrev till och från i 7 timmar innan vi blev klara. Sjukt hur lång tid det tar, men det var rätt chill under dagen i alla fall! Efter det drog jag hem med en kompis, min vän fixade ihop pasta carbonara som jag åt idag för första gången, riktigt god mat! Sedan middagen har jag tagit det lugnt, umgåtts och tittat på vänner. Snart är det dags att dra på en film som jag behöver se i och med slutuppgiften i psykologin och sedan är det dags att sova. Behöver mycket sömn för det har inte blivit alltför mycket under den närmsta 1½ veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0