110526

Igår var det betygsgenomgång i flera ämnen, men inga direkta lektioner. Jag pluggade lite körkortsteori, åkte till stan med en kompis och bara tog det lugnt. På kvällen drog jag ut en stund med några kompisar, men jag var alldeles för trött för en utekväll och behövde sömnen för att kunna fixa en massa idag, så jag drog tidigt.

Idag fick jag sova ut någorlunda, för första gången på länge och det var otroligt skönt! Har fixat lite här hemma, haft körlektion, tittat på en film som behövs för att göra psykologiuppgiften och varit hos mormor en sväng. Tänkte försöka ta en lugn kväll idag, titta på TV och förhoppningsvis börja plugga lite grann.


Bild från i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0