110531

I fredags blev det komplettering i skolan på morgonen, som gick riktigt bra och jag är nöjd med betyget. Var på ett möte på eftermiddagen för att helt kunna avsluta ännu en kurs i skolan. Efter det blev det uppsattsskrivning, den sista uppsatsen under gymnasietiden och det kändes bra att bli klar med den vill jag lova! På kvällen drog jag ut med några kompisar och chillade på Hellströms.

Lördagen blev en rätt lugn dag, promenad och chill fram tills jobbet. Jag tog på mig ett extra pass och jobbade kväll nämligen. Stannade uppe halva natten och tittade på The Grudge med mamma, nån gång måste man ju se den där filmen..

På söndagen var tanken
att jag skulle till kusinerna och fira en av de som fyllt åt men jag blev sjuk och kunde tyvärr inte följa med. Isället satt jag hemma och försökte bli bättre. Tittade lite på 2½ Men lite till och från och såg även ett Bones avsnitt men mer än så bjöd inte min söndag på.

Igår gick jag till läkaren och fick pencilin som gjorde mig sjukt trött så jag låg och halvsov halva eftermiddagen och kvällen. Städade undan alla maskeradgrejer som har använts på flera skivor nu under våren och la även undan massor av skolgrejer i och med att allt i princip är över nu. Planerade lite inför studenten, pluggade körkortsteori och tittade på TV under dagen. Inte en så händelserik dag kanske, men skönt att få vara ledig och bara ta det lugnt.

Idag, ja vad händer idag egentligen? Jo jag ska jobba kväll. Känns bra att mjukstarta lite med jobbet nu för under sommaren blir det några veckor med många fler dagar och timmar än vad jag är van! Innan dess ska jag försöka städa rummet och bara allmänt fixa här hemma. Får se om jag hinner och orkar öppna teoriboken så att jag pluggar lite, även idag!

Bild från förra våren


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

händer nu under de röda och klämda dagarna då? :D

2011-06-02 @ 17:36:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0