111013

Spenderade helgen i Cambridge och skulle gärna ha stannat.

Sedan jag kom hem har jag packat upp, tagit upp källaren till lägenheten för att rensa, tittat på massor av tv-serier och bara tagit det lugnt här hemma.

Imorgon blir det lite jobb, för att sedan spendera lördagen med en vän och sedan bio med mamma på kvällen.

Det här är första gången sen studenten som jag inte är schemalagd flera dagar i veckan på jobbet, jag skulle gärna jobba mer och hoppar gärna in när det är kris, det är ett som är säkert. Under tiden underhåller jag mig med träning och viktiga saker hemma, sånt som aldrig hunnits med innan i princip.

Kommentarer
Postat av: O

heej! tävlingen om ett smycke från midnightmarket är nu avslutad. Gå in och kolla om just du vann! Kram.

2011-10-14 @ 18:44:34
URL: http://ohenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0