Sommarshopping

I somras kom mamma hem med en supersnygg bikini och jag gillade den så mycket att jag själv sprang iväg till stadium och köpte en! 49kr delen kostade den när jag gick dit, så helt fel var det ju inte! Bikinin följde självklart med till Mallorca i augusti!

Under weekend resan till Mallorca för cirka 3 veckor sedan så blev det inte mycket shopping, men det var heller aldrig tanken, men när vi gick förbi bershka i Palma så var jag bara tvungen att kika lite grann och med mig hem fick jag denna underbara gråa topp! Tyget påminner om mocka, kan användas som one shoulder, häftigt mönster som ger lite see through effekt och de underbara fransarna! Kostade mindre än 200kr och jag kunde inte vara mer nöjd! Ikväll är just den toppen på, otroligt snyggt till ett par vanliga svarta jeans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0