Vad gör du med dina foton?

Jag älskar att resa, har nog gjort det hela mitt liv, och något som jag försöker göra så mycket som möjligt när jag är någonstans ute i världen är att ta massor av foton! Jag gillar verkligen att kunna ha något att titta tillbaka på, något som får en att minnes små ögonblick som är lätta att glömma bort efter ett par år eller så.
Fram tills för något år sedan så hade jag alla mina foton på datorn, ibland brände man ner några på en cd för att kunna visa bildspel för vänner och familj, men inget blev toppenbra. Därför blev jag väldigt glad när jag fick prova på att göra en fotobok!
En fotobok är en bok du gör själv, du väljer storlek, färg, teman och klistrar in bilder, allt på datorn. När du sedan är klar beställer du boken och får den hemskickad. Otroligt smart och smidigt sätt att få in dina favoritfoton på en och samma plats, värdig nog att visas för vänner och familj!
Om du är intresserad av att göra din egen fotobok kan du läsa mer om det på fotobok.

I samband med att jag började göra fotoböcker med minnen från mina resor införskaffade jag även en stor ram att hänga på väggen, med plats för 10 foton i olika storlekar.
Jag valde ut mina favoritbilder med mina närmaste och bestämde mig sedan för att framkalla bilderna för att få en snygg och personlig tavla att hänga upp på väggen!
Vill du ha mer information om framkallning så hittar du det på framkallning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0