110912

Förra veckan bestämde jag mig, jag ville åka till Mallorca igen i år. Jag hittade billiga biljetter, kollade med jobbet och så vidare. Tog ett par timmar men jag bokade allt, så torsdag-söndag förra veckan spenderades i mitt andra hem :) Även om det bara var några dagar så var det helt underbart och jag skulle definitivt vilja göra det igen!

Nu är jag dock tillbaka i Sverige med 16 grader, moln och regn till och från, istället för runt 30 grader med strålande sol... Nåja, två turer till Mallorca samma år är inte dåligt!

Nu är det dags att packa upp och snart börja packa igen, för nästa torsdag bär det av till Barcelona! Men innan dess har jag 6 jobbpass, tandläkarbesök och massor av andra saker som ska fixas! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

ååååååå va härligt!

2011-09-12 @ 19:56:49
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0