110920

Jobbet i söndags blev ett par timmar längre än väntat, men det var inga problem! Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt... Det ösregnade och jag hade hundre samtal att ringa, flygbiljetter att skriva ut, planera en massa och så vidare så packningen hann jag inte börja med för fem öre.
Som en extra grej för att göra det svårt att få tiden att räcka till (det är ju redan hur svårt som helst!) så bestämde sig min mobil för att lägga av, totalt denna gång. Jag har letat en ny mobil länge, men inte hittat någon jag vill ha då jag gärna vill ha tangentbord och inte tycker att någon med tangentbord lever upp till resten av mina förhoppningar vad gäller en bra telefon. Så jag bestämde mig för att helt enkelt strunta i det och börja leta bland alla telefoner och hittade direkt en som verkade bra, så nu idag ska jag åka iväg och pilla lite på mobiler, se om den verkligen är så bra som det verkar och sen blir det till att köpa/beställa en ny!

Har självklart en hel del andra saker att göra idag, men förutom jobbet så ska jag prioritera mobilen, för jag står inte ut med den gamla samsung telefonen jag har istället. Massa viktiga nummer har försvunnit trots att jag har sparat på simkortet och de nummer jag har raderat finns kvar. Ibland hatar jag verkligen teknologin. Eller rättare sagt, jag hatar alltid teknologin, förutom när det fungerar jäkligt bra!

Nej, dags att klä på sig och åka iväg om jag ska hinna med något innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0