Jeans x2

Jag har alltid haft svårt att hitta jeans som sitter bra, men nu i somras hade jag en sån tur att jag hittade två stycken, på mindre än en vecka till och med!

De vänstra är ett par svarta, lite högre, cheap monday jeans och de vänstra är en ar riktigt slimmade stretchiga jeans från Zara basic. Stor skillnad på längden på byxorna som ni ser, men det är främst för att Zara jeansen har dragkedja och är därför lite kortare, samt har en lägre midja :)





Jag är supernöjd med båda paren och det är klart dessa som jag kommer använda mest i höst och vinter! Jeansen från Zara är väldigt tunna, så de blir kanske svårt att använda när det är 20 minus, men används desto mer under vår, sommar och höst! Hade de på planet och även när jag kom ner till Mallorca för ett par veckor sedan och jag måste medje att det var super på planet, men lite varmt att ha när det är strålande sol och minst 28 grader i skuggan...

Kommentarer
Postat av: Nicole

Snygga :) Älskar Zara :)

2011-09-20 @ 09:15:11
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0