Lista 10

10 saker jag tycker om:
- Kärlek
- Sommaren
- Musik
- Att resa
- Hänga med nära och kära
- Titta på bra filmer
- Läsa böcker som man bara "försvinner" i
- Fina budskap och quotes
- Frihet
- Att njuta av livet
 
9 saker jag tycker mindre om:
- Att vara ute i en snöstorm
- Att pengar har en sån stor del i livet
- Krig
- Allt som man borde göra
- Respektlöshet
- Att sommaren i Sverige är så kort och "sval"
- När saker och ting inte fungerar som det ska
- Sjukdomar
- Orättvisa
 
8 bloggar jag läser:
Beleza
Therez
AnnaWii
Bringblingtoeverything
Niotillfem
Maria Montazami
Sara Montazami
Hanna Montazami
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
- Flytta hemifrån
- Resa jorden runt (och lite till!)
- Känna lycka
- Lära mig flera språk helt flytande
- Se en havssköldpadda ute i det fria
- Lära mig dansa salsa (gärna fler danser!)
- Känna att man gör skillnad
 
6 saker jag är rädd för:
- Hajar
- Att falla från höga höjder
- Olyckor
- Sjukdomar
- Att förlora nära och kära
- Att inte ha kontroll över viktiga saker
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- I famnen på den bästa <3
- I solen
- I mitt hem
- Platser som betyder mycket
- Home is where the heart is
 
4 ord som beskriver mig:
- Kontrollfreak
- Viljestark
- Kärleksfull
- Omtänksam
 
3 saker jag ser fram emot:
- Att vara klar med en termin på universitetet
- Sommar
- Vacation
 
2 bra filmer:
- Step up
- Dirty Dancing
 
1 bra låt:
- Eternamente - Ricky Boy
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå va roligt att hitta oss där ;)
Kul lista att läsa!

Svar: Så kan det gå när man skriver en bra blogg ;)
Malin

2013-03-21 @ 10:01:20
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Elin - 22år & vill bli mamma

rolig lista :D

2013-03-21 @ 21:19:36
URL: http://eluus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0