Sommarlistan

Mina planer för sommaren: Jobba, vara på landet och få lite sol och värme under en utlandsresa!
 
 
 
 
 
Bästa sommarstället: Finns så mycket som är fint på sommaren. Men utomlands känns ändå bäst för då är man alltid helt ledig och kan göra som man vill, när man vill! :)
 
 
 
 
 
Favoritblomman: Har nog ingen större favorit, är inte så insatt i blommor om jag ska vara ärlig.. Men en bukett röda rosor är aldrig fel! Här är annars några fina som fastnat på bild senaste åren.
 
 
 
 
 
 
 
Här badar jag helst: Utomlands, utan tvekan!
 
 
 
 
Bästa sommarplågan genom tiderna: Kan man ens välja ut en? Tror inte det är möjligt för min del.
 
Det här lyssnar jag på i sommar: All musik man blir glad av, sånt som går att dansa till, men framför allt all musik med latinorytmer! 
 
Det här tittar jag på i sommar: TV-serier är min grej, så jag kommer fortsätta titta på. Annars hoppas jag väl på en eller annan riktigt bra film!
 
Favoritdoft: Oavsett sommar, vinter, vår eller höst så är min favoritparfym alltid Gucci - Envy Me. Dock kan jag ofta tycka att just parfym inte alltid behövs, nytvättat hår och en after sun som luktar gott fungerar enligt mig lika bra!
 
Den ultimata sommardagen: Är en dag då jag är ledig, gärna är utomlands. Vaknar när jag vill, kan gå ut i bara bikini och känna värmen direkt på morgonen. Hänger gärna på stranden eller vid en pool, svalkar mig med vatten eller coca cola, solar, badar och hänger med härliga människor. På kvällen går vi ut och äter på nån bra restaurang för att sedan dra vidare till en bar/klubb, gärna ett ställe ute så att man få känna kvällsvärmen. Efter det blir det en promenad hem mitt i natten för att gå och lägga sig lagom till solnedgången. Är det den ultimata sommardagen? Ja, åtminstone en av dom!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0