Dag 30 - Det här året

Under det här året har mycket hänt och än är det inte slut! Jag har varit alldeles för stressad och liksom varit på standbyläge till och från. Att börja på universitetet gjorde att den kära perfektionisten i mig kom fram igen. Men jag har haft kul, lärt mig massor både på universitetet och om mig själv. Jag har rest, sett nya kulturer och lärt mig nya språk. Jag har träffat nya människor, jobbat mitt sjätte år på jobbet, tyckt att tiden aldrig räcker till.. Jag har satt upp mål för framtiden och börjat lyssna mer på min kropp. Och sist men inte minst så har jag än en gång upptäckt att man aldrig slutar förvånas!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter som att det varit ett galet bra år!

Svar: Ja det har haft sina fördelar, men även motgångar.. Men man pratar ju hellre om det positiva ;)
Malin

2013-12-01 @ 12:23:30
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0