Lista december 2014

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Jag tror att jag är mer än halvvägs genom mina universitetsstudier och har fått in spanskan i vardagen. Jag tror att jag fortfarande älskar att dansa salsa och att jag värdesätter ledig tid på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare. 

En dag under detta år som du alltid kommer minnas?
Det finns så många men självklart så finns det några som jag alltid kommer minnas mer än andra. 

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Vinterjackan kommer alltid vara på när jag är utomhus.

Nämn 3 saker du skulle vilja ha:
Jag skulle vilja ha min examen, ett heltidsjobb och en egen lägenhet.

Nämn 3 filmer du har sett i år och tycker är bra:
Mandela Long Way To Freedom, The Amazing Spiderman 2 och 12 Years A Slave

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen så var jag på Jack the Ripper tour på fredagkvällen innan det var dags att slå klackarna i taket på boppen. Resten av helgen blev lugn med tv serier, en film och en massa plugg. Nästa helg blir det bio på fredagen och resten av helgen kommer bli en riktig plugghelg eftersom jag har en massa deadlines veckan som kommer.

En av dina favoritprodukter just nu:
Ansiktsrengöring från REN.

En låt du tycker är bra just nu:
Obsesion - Aventura

Vilka är dina 3 favoritplagg just nu?
Svart stickad klänning från H&M, jeans från New Look och en aztek mönstrad klänning från H&M.

De 3 städer/länder du besökt och tycker om:
Kuba, Thailand och Spanien.

Nämn 3 saker du vill göra i framtiden:
Se ett vattenfall, prata spanska flytande och resa till Karibien. 

Nämn något bra med med varje årstid:
Alla tända ljus på vintern, hur allt vaknar till liv på våren, solen på sommaren och den friska luften på hösten.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Åkt helikopter.
 
Nämn 3 serier du följer just nu:
The big bang theory, Hawaii 5 0 och NCIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0