17 april 2015

Det är nu april och man kan väl påstå att våren är här även fast jag tycker att den mest verkar komma och gå. Jag har kommit in i ett danceflow och vill mest dansa salsa, bachata och rueda hela tiden. Och med hela tiden så menar jag verkligen alla dagar i veckan. Fötterna gör därför konstant ont och jag tar det som ett tecken på att jag behöver dansa ännu mer, jag menar så länge jag har rätt skor på fötterna så värker dom ju för att dom jobbar och inte för att dom mår dåligt. När det inte dansas så pluggas det. Eller jag försöker åtminstone. Känner att det tar emot att plöja 5 böcker på ett par veckor och sedan skriva en 7 sidor lång hemtenta när alla föreläsningar har varit totalt värdelösa och det på seminarierna mestadels diskuteras självklara saker. Men det är åtminstone skönt att gå en kurs som man förstår sig på och inte känner sig så förvirrad av.
Nej, nu beställer jag mer sol och 10 grader varmare luft, det skulle göra allt ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0