Antingen eller

Chips eller popcorn  – Popcorn

Kjol eller klänning – Klänning

Foundation eller Idpuder – Id puder

Utekväll eller hemmakväll – Danskväll ute och hemmakväll!

Mascara eller läppglans – Mascara

Laga mat eller bli serverad mat – Att bli serverad är ju lyxigt!

Favoriträtt – Thaimat och Tapas är stora favoriter

New York eller London – Har aldrig varit i New York men har bott i London, så svaret får bli London

Drömresemål – CUBA! Och Maldiverna och Hawaii

Mest minnesfulla resan – Alla mina resor har varit minnesfulla. Men de resorna när jag pluggat utomlands har verkligen satt sina spår, samt resan till Cuba som gjorde att jag fick tummen ur och äntligen började dansa

Plattat eller lockigt – Lockigt

Pizza eller hamburgare – Båda är gott, burgare på flippin burgers eller en riktigt god hämtpizza funkar båda två

Mössa eller hatt – Mössa

Klackar eller sneakers – Sneakers till vardags, klackar när jag dansar

Favoritprogram på tv – Tittar mest på serier och filmer och följer inte direkt något program. Så jag säger serien Scorpion

Midsommar eller julafton – Båda!

Favoritsnacks – Choklad

Äta ute eller hemma – Äta ute är lyx

Film eller serie – Serie

Dansa till House eller Rnb – Rnb, men helst salsa och bachata såklart

Drinkar eller shots – Mojitos

Väska eller skor – Jag gillar båda och sliter verkligen ut båda. Men att byta väska hela tiden orkar jag inte, så jag har hellre fler skor att välja mellan

Smokey eye eller eyeliner – Vattenfast eyeliner så det sitter när man dansar hela kvällen

Mest nöjd på min kropp – Mina ögon

Minst nöjd med min kropp – Onödigt att fokusera så egentligen, men jag skulle ju klara mig utan mina mörka ringar under ögonen. Tur att concealer finns när man vill sminka bort det!

Vänner eller familj – Vänner kan vara en del av ens familj. 

Lugn familje semester eller party semester – Familjesemester

Godis eller bullar – Godis

Snapchat eller Instagram – Använder inte Instagram så svaret får bli Snapchat även om jag knappt använder det heller.

Favorit podcast – Lyssnar inte på poddar, har inte riktigt känt att jag haft tid till det då jag hellre tittar på en serie eller läser en bok.

Vad jag vill ha just nu – Ett sressfritt liv

Frukost eller middag – Middag

Vad spenderar jag mest på – Dans och resor

Favoritlåt just nu – Romeo Santos - Necio

Vad gör jag ikväll – Jag ska gå på bio

Skidsemester eller tropisk semester – Jag vill hellre vara i värmen än kylen, men saknar ändå skidsemestrarna

Något jag aldrig skulle göra – Hoppa bungyjump

Kaffe eller Te – Inget av det

Vad dricker jag helst utomlands – Vatten, Coca Cola, Mojito

Vad är jag sämst på – Att känna mig tillräcklig

Högst upp på önskelistan – Att magkatarren försvinner för gott, att jag klarade sista tentan på universitetet och därmed får en långt jullov som består av vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0