Lista

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Chicago Fire

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Jag ville bli författare, kriminalare, arkitekt, sångerska och en massa andra saker

3. Vilken är din favoritdoft?

Doften av mat och bakverk tycker jag om men pratar vi parfymer så är det Gucci Envy Me som gäller

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Haha stenbumling? Jag skulle ligga på en strand i ett mycket varmt land!

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Nej usch. Jag skulle försöker spendera den sista tiden med nära och kära såklart!

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

Tror överlag att män är mindre stressade, så jag skulle väl tro att det skulle vara en skillnad

7. Vilket är ditt favoritverktyg?

Verktyg? Pappa kan allt om verktyg så i så fall får mitt svar helt enkelt bli honom!

8. Vad gör du om tio år?

Om 10 år är jag färdigutbildad, har jobbat några år, träffat någon och kanske har barn

9. Vilken är din bästa danslåt?

Necio är otroligt bra

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Kläder till mig själv, har så mycket idéer men ingen tid och antagligen inte tillräckligt bra tålamod

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Jag skulle se till att alla närmaste hade tillräckligt för att klara sig och sedan skulle jag göra det jag kan för utsatta människor. Skänka pengar till de insamlingar jag faktiskt litar på och vet att pengarna gör nytta.

12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag gillar inte det ordet för jag tycker det används för mycket med baktanken att tjejer och killar ska vara lika och att vi alltså ska sudda ut könsskillnader vilket jag inte håller med om.

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

En fransk chokladtårta som jag brukar göra är otroligt bra eftersom alla verkligen alltid tycker den är supergod!

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Jag tror inte världen skulle fungera om alla äter vegetariskt. Jag själv äter kött och kommer fortsätta med det.

15. Är du beroende av något?

Nära och kära och tv serier

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Många 90-tals låtar

17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Att folk inte kan skilja på mitt och ditt, samt att var och varannan människa har tillgång till skjutvapen och tycker att det är rätt

18. Har du något riktigt bra husmorstips?

Nej faktiskt inte, borde väl samla på mig några

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Volvo reklamen med Zlatan gillar jag

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Ja till viss del, det syns tydligen att det är jag på bilder från när jag var liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0