Önskelista

Dröm:
- Om man får drömma hejvilt så passar en lägenhet eller åtminstone en insats till en väldigt bra.
- Resor är alltid mycket uppskattade och även en spahelg.
 
Back to reality:
- Massage är något jag verkligen behöver då jag har stressat så mycket och behöver varva ner.
- Ett gäng härliga böcker skulle jag inte tacka nej till. Jag vill gärna läsa Harry Potter, självklart på engelska, och jag gillar Håkan Östlundhs kriminalromaner.
- Flytta hemifrån prylar. Här gäller det att samla ihop så mycket behövliga saker man kan innan flytten.
- Dansa gör jag ju ganska mycket, så ett bidrag till en danskurs eller nya dansskor skulle vara mycket uppskattat.
- Tapas är bland det godaste jag vet, så ett restaurangbesök med nära och kära skulle vara superhärligt.
- Biobiljetter. Jag älskar att gå på bio och gör det ofta, tycker det ger mer än en drink på krogen. Men som universitetsstudent så har man inte alltid råd att lyxa till det, så ett presentkort skulle passa bra.
- Doftljus i vanilj. Jag älskar att ställa mig i duschen med ett doftljus tänt i badrummet. Det blir mysigare och perfekt under de mörka årstiderna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0