En lista.

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med imorgon kväll, vilka hade du valt?
Min kärlek
Vill du bli berömd? För vad?
Nej tack

Om idag var din perfekta dag, hur skulle den se ut då?
Det skulle vara sommar och jag skulle vara utomlands med en person jag tycker väldigt mycket om och vi skulle upptäcka stället vi var på

När sjöng du sist för dig själv?
Jag nynnar och sjunger lite hela tiden, men nu när jag har varit sjuk så har det inte blivit något

Om du fick leva tills du var 90 år och antingen fick ha kroppen eller sinnet av en 30åring de sista 60 år av livet. Vad hade du valt?
Sinnet, man vill ju gärna vara klar i huvudet även om man går saktare och kanske inte kan göra allt

Vad är du mest tacksam över av allt?

Kärleken

Om en kristallkula skulle spå en sanning om dig själv, din framtid eller om någon annan, vad skulle du vilja veta?
Tror inte att jag vill veta något i förväg, det är ju en del av livet att gå ovetandes om framtiden

Är det något du har drömt om länge och varför har du isåfall inte gjort det än?
Att köpa en egen lägenhet. Jag har inte gjort det än för att det helt enkelt måste sparas ihop tillräckligt mycket pengar till en insats då

Vad värdesätter du högst i en vänskapsrelation?
Att kunna lita på varandra och finnas där när det behövs

Vad räddar du om det börjar brinna?
Foton och andra personliga saker som inte går att köpas för pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0