Mode inför vår och sommar 2015

Även om det är ett tag kvar innan våren kommer på riktigt så tycker jag att det är dags att fundera på vad jag har i garderobsväg till våren och sommaren. Jag har ju som sagt rensat min garderob väldigt mycket senaste månaderna, så nu gäller det att se så att jag har allt jag behöver samt hitta nygamla favoriter för att hålla i pengarna!

 

Stil: Bohoinspirerad med rock inslag

Färger: Jeansblå, vitt, beige, korall, mintgrön, militärgrön och svart

Material: Denim, skinn och mocka

Överdelar: Tunna plagg, gärna spets, transparant, magkort och med fransar eller aztek mönster

Nederdelar: Jeans, shorts, tajta kjolar, både midjehögt och lågt, långkjolar, långklänningar

Ytterplagg: Skinnjacka, militärgrön jacka och förhoppningsvis kommer jag använda min gröna skinnjacka en del

Skor: Sneakers, kilklackar, sandaler, flipflop. Platå och wedge sneakers kommer nog också åka på

Accessoarer: Långa halsband, enklare smycken, klocka, armband i olika färger, enklare örhängen

Makeup: Som alltid så blir det enkelt. På sommaren nästan enbart mascara då jag vill ta vara på solens strålar och få färg

Hår & naglar: Utsläppt långt hår som vanligt, men även flätor. Långa naglar i färg och gärna med möster och detaljer

Till vardags: Alltid bekvämt men även försöka få till det lilla extra

På fest: Tajtare fodral, midjehöga kjolar och snygga toppar. Fortfarande bekvämt men mer uppklätt

 

Fem saker på önskelistan:

- Ett par öppna svarta klackskor att ha på sommaren

- Fransväska

- Klänning i en knallig färg som orange

- En röd bikini

- En handväska att ha när man går ut och bara vill ha något litet med sig. Den ska vara svart, i skinn och med lång axelrem.


Kommentarer
Postat av: Sara Dewez

fin blogg! jag vill med ha en röd bikini haha!

Svar: Tack! :)
Malin

2015-02-17 @ 11:44:59
URL: http://saradewez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0