I just can't get enough!

Tentaplugg och dans. Det är så min vardag ser ut just nu. Eller vardag och vardag, liv ska jag väl kanske säga. Jag lever, andas, skrattar, sover dans just nu. Det låter knäppt, men det är liksom bara det som finns i huvudet. Danskväll efter danskväll, efter danslektion efter danslektion, efter extra dansträning efter ömma fötter och konstant massa bra musik på huvudet, och ändå drömmer jag dans. Det börjar sätta sina spår på kroppen och jag har just nu lite småpanik för hur det kommer gå på resan i sommar. 10 dagar utan dans. För 1,5 år sedan skulle jag skrattat åt den här reaktionen men nu är det allvar. Dansar man upp till 5 dagar i veckan så känns 10 dagar som en evighet. Jag får göra det bästa av situationen och dansa så mycket som möjligt fram tills dess. Än så länge har jag några dagar inplanerade och jag hoppas att det blir desto fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0