5x lista

5 saker jag brukar säga
– Hej!
– Det löser sig
– Jag är trött
– Så typiskt
– Godnatt
 

5 saker jag brukar tänka
– Plugget tar aldrig slut
– Varför är jag hela tiden så trött?
– Look at the bright side of life
– Jag behöver sova ut
– Längtar tills jag kan slappa och titta på tv serie

 

5 saker jag brukar dagdrömma om
– Att jag är klar med mina studier
– Att resa till länder/städer/platser jag gärna vill besöka
– Att vinna massor av pengar på lotto
– Gud så mycket saker jag skulle göra om jag bara hade tid
– Önskar att jag kunde spendera tiden mer effektivt än att lyssna på ointressanta föreläsningar

 

5 saker jag älskar att göra
– Resa
– Äta god mat
– Baka
– Dansa salsa och bachata
– Umgås med nära & kära

 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– Åka utomlands
– Lära mig mycket mer kubansk salsa
– Få några lediga sommarveckor med nära & kära
– Spara mycket pengar till framtiden
– Komma igång med spanskan på universitetet

 

5 saker jag beställer utomlands
– Coca Cola
– Mojito
– Paella
– Tapas
– Hummer

 

5 saker jag saknar i min garderob
– Vinröd klänning
– Liten svart axelremsväska i skinn
– Stickad långärmad klänning i vitt, beige, vinrött eller blått
– Svarta sommarklackar
– Svarta medjehöga byxor att dansa i

 

5 saker jag vill bli bättre på
– Spanska
– Utnyttja tiden till fullo
– Undvika onödiga utgifter
– Inte spara onödiga saker
– Lösa problem ännu bättre

 

5 saker som doftar underbart
– Sommaren
– Saltvatten
– Jordgubbar
– Nylagad mat
– Saffran

 

5 tv serier eller filmer jag skrattar åt
– Friends
– The big bang theory
– Captain Phillips
– One Tree Hill
– Pirates of the Caribbean

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0