En lista

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Friends eller One Tree Hill.

 

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Jag hade många olika drömmar. Kriminalare, författare och sångerska för att nämna några.

 

3. Vilken är din favoritdoft?
Sommar.

 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Jag vill inte vara en stenbumling.

 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Spenderar den sista tiden med människor jag bryr mig otroligt mycket om.

 

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
Favoritverktyg? Nej, det här får nog bli en person istället. Pappa för att han kan fixa i princip allt.

 

8. Vad gör du om tio år?
Om tio år har jag barn och bor tillsammans med den jag älskar. Jag jobbar med yrket jag utbildat mig i och ser till att få kvalitetstid med min man och barn. 

 

9. Vilken är din bästa danslåt?
Voy a vivir.


10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Kläder i massor. Jag vet ofta precis vad jag är ute efter men hittar det inte alltid i butik, så det skulle vara perfekt att vara riktigt bra på att sy!

 

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

 Väldigt bra! Jag skulle köpa mig en lägenhet, lägga undan pengar till framtiden, investera, ge bort pengar till nära&kära samt ge pengar till några väl valda projekt.

 

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

 Blir nog bak då jag är mer för att baka än att laga mat. Det bästa receptet är nog antingen professorns chokladdessert eller en rysk dessertsås med frysta bär.

 

15. Är du beroende av något?
Att allt ska fungera, blir frustrerad om saker inte vill funka.

 

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Musik som jag hört utomlands eftersom att jag ofta tänker tillbaka på minnen då.

 

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
Orättvisor i världen.

 

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Nej inget som inte redan är sagt.

 

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Nej reklam är väl inte riktigt min grej.

 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Ja men inte till 100%.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0