151121

Dags att tagga till ordentligt för nu ska det skrivas 3 tentor på 4 veckor! Förstår inte hur det är möjligt att få in såhär mycket i huvudet och jag har flera gånger den här terminen känt att det bara tar stopp. Men nu kan man nästan se ljuset i tunneln och det är helt enkelt det som får driva mig. Oavsett hur tentorna går så hinner jag förhoppningsvis andas lite efteråt. Sen är det nya tag som gäller för det drar igång igen med världens fart snabbare än snabbast. Gud så jag längtar tills jag är klar med utbildningen!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Lycka till med pluggandet. Det låter riktigt tufft.

Svar: Det är tufft, tack!
Malin

2015-11-21 @ 23:30:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0