Tolv frågor

Beroende av?
- Tv serier, choklad, dans

 

Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
- Svart

 

Vad får du oftast komplimanger för?
- Att jag är omtänksam, mina ögon och min stil

 

Dina planer under resten av 2015?
- Plugga ohälsosamt mycket, dansa en del och hinna med lite jobb

 

Vad är det konstigaste du ätit?
- All mat utomlands som man inte vetat vad det har varit pga språkbarriärer

 

Hur imponerar man på dig?
- Man ställer upp när andra inte förväntar sig det

 

Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
- Just nu känns Stockholm som min stad om jag ska bo i Sverige. Den stad där jag är född och uppvuxen

 

Hur ser du ut just nu?
- Morgonrock, tofflor, rufsigt hår och osminkad

 

Vad längtar du efter?
- Semester, ledighet, tapasbarer, sandstrand, la vida española

 

Serier du följer just nu?
- Scorpion, NCIS, Bones, Hawaii 5-0, The Big Bang Theory, Once Upon a Time, Chicago Fire, Chicago P.D., Hell on Wheels, Gotham

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
- Från 22 och framåt beroende på vad jag gör på kvällen och vad jag ska göra morgonen efter

 

Vad finns alltid i din handväska?
- Massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0