En lista

1. Vilken ålder har du fastnat i?
Vill gärna vara ute och dansa som att det är no tomorrow vilket är tonårsfasoner, men vill också gärna vara klar med universitetsstudierna som jag inte blir förrän tidigast när jag är 25.. Så 23 som är min ålder nu kanske faktiskt stämmer?

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Har faktiskt inte hunnit träffa någon i två timmar idag men det kommer nog nu när mamma kommer hem efter jobbet

 

3. Hur lång är du?
166cm enligt mitt pass

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Harry Potter and the goblet of fire

 

5. Vem ringde du senast?
Mamma

 

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Du har väl inte missat sista dagarna på våra märkesveckor....". Medlemsskap hos butiker har ju sina fördelar och nackdelar beroende på när smsen trillar in.

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på, sms funkar ju bra om man inte kan prata men kan skriva något lite snabbt. Ringa funkar bra om man vill ha svar direkt så länge folk svarar.

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

 

10. När såg du senast din mamma och pappa?
Igår

 

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

 

12. När vaknade du i dag?
För tidigt

 

13. Vilken är din favoritjulsång?
Julsånger är underbara men jag kan inte välja en, många behövs för julstämningen
 

14. Vilken är din favoritplats?
På en strand när det är varmt och soligt eller i tropiskt vatten med ett cyklop tittandes på fiskar och koraller.

 

15. Vilken plats föredrar du minst?
Utomhus när det är jättejättekallt och jag har för lite kläder på mig

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag är gift med min kärlek, att vi har barn ihop och en bra lägenhet som känns väldigt mycket som oss.

 

18. Vad fick dig att skratta senast?
Knäppa saker i skolan

 
19. Hur stor är din säng?
120cm bred. Bra storlek men om man alltid ska sova två i den så behövs en större

 

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En egen bärbar, familjen har en stationär

 

21. Vad gör du på en ledig dag?
Jag sover ut, tittar på tvserier eller någon film, tar det lugnt hemma i mjukiskläder och tar tag i sånt som behöver göras men inte hunnits med. Men om jag fick välja något annat så skulle jag knata runt i ett annat land och upptäcka en stad, njuta på stranden eller dricka en mojito i poolen!

 

22. Den absolut finaste låten du vet?
Det finns inte en. Men just nu så ligger Romeo Santos låtar mig lite extra varmt om hjärtat

 

23. Frukost eller inte?
Frukost, men kanske inte på en gång när man vaknar

 

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm, byn Bunyola på Mallorca, Cádiz i Andalucien och London.

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på, Jag har nästan alltid tofflor inne då jag fryser. Men på sommaren så funkar ju flipflop, tycker om att ha något på fötterna. Förutom när jag ligger på stranden, då är det barfota som gäller!

 

26. Är du social?
Ja men jag behöver egentid också. Som ensambarn så är jag van att få mitt space, men samtidigt så älskar jag att ha människor omkring mig.

 

27. Vilken är din favoritglass?
Jag gillar Häagen-Dazs salted caramel och mjukglass här hemma i Sverige. Men utomlands i diverse glassbarer så finns det många sorter jag gärna väljer! Skogsbär och dulce de leche är definitivt favoriter!

 

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Gino. Den klassiska med banan, kiwi och jordgubbar, med riven vit choklad över och som självklart varit i ugnen. 

 

29. Tycker du om kinamat?
Ja det gör jag. Tycker asiatisk mat är väldigt god men skulle nog säga att jag gillar Thaimat bättre än Kinamat

 

30. Tycker du om kaffe?
Nej det gör jag inte


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag äter Häagen Dazs chocolated salted caramel i just denna stund! Så god!

Svar: Jag har faktiskt inte provat den, bara den vanliga salted caramel! :)
Malin

2015-09-15 @ 20:58:51
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0