Måndagslistan

1. Vad ser du fram emot den här veckan? 
En weekend med vänner och dansträningen!
 
2. Vilken blogg började du läsa senast?
Bambi. Jag gillar recepten och får inspiration både när det gäller att laga mat och baka!
 
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Jag borde väl försöka hinna med det, får se när bara!
 
4. Säg en grej som du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Åka och hälsa på vänner! 
 
5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Relax. Magkatarren måste bort och då är det ju bra att skippa att stressa.
 
6. Vad gjorde du igår kväll?
Jag tog det lugnt efter en eftermiddag full av dans! Och pluggade...
 
7. En bild som symboliserar denna dag:
En bild från den här måndagen förra året får symbolisera den här dagen 
 
8. Vad gjorde du i helgen?
Pistolskytte, dans och plugg bestod min helg av.
 
9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Jag sover gärna så länge som möjligt, men är glad om jag vaknar hyfsat tidigt så att man har hela dagen att göra saker! 
 
10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Bekväma kläder och mascara på fransarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0