Nu är det såhär

Låt som du när du är ledsen sörjer till?
Snälla bli min av Veronica Maggio

Beroende av:
Dans

Vem behöver du mest just nu:
Nära vänner som bor närmare!

Vad tror folk om dig?
Att jag är en dansgalen tjej som helst av allt skulle vilja packa väskan och flytta till Spanien!

Stämmer det?
Till viss del. Älskar dans och Spanien är mitt andra land, utan tvekan. Men något flyttlass är inte pågång.

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är lojal, viljestark och min klädstil.

Nästa mål i ditt liv:
Ta kontroll över stressen, bli en mycket bättre dansare, bli helt flytande i spanska och klara av universitetsstudierna och ta examen när det är tänkt!

Hur svarar du i mobilen?
"Hej det är Malin"

Antal timmar sömn i helgen:
Tillräckligt många trots sena kvällar. Gav mig sjutton på att ta igen sömnen denna helg!

Brukar du komma i tid?
Ja. Jag försöker vara stenhård mot mig själv och alltid komma i tid till jobb, skola och när jag bestämt en tid med folk. Tycker att det är viktigt men klart alla kan bli några minuter sen, eller betydligt mycket mer om det händer något oväntat, men jag tycker att man ska respektera andra genom att komma i tid!

När mår du bra?
När jag inte stressar och istället gör det jag känner för.

När mår du som bäst?
När jag dansar och den där känslan infinner sig, det är obeskrivligt! När jag ligger på stranden och inte behöver oroa mig för något utan bara njuter av sällskapet, en bra bok och ljudet av vågorna! Och när man hänger med underbara människor och bara känner "här trivs jag otroligt bra"!

Hur känner du dig nu?
Som att jag har ALLDELES för mycket att göra till universitetet.

Vanligaste färg på dina kläder:
Blått och svart

Var du aktiv i skolan?
Ja det har jag alltid varit och är fortfarande.

Favorit dryck på morgonen:
Vatten, vatten, vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Väldigt olika beroende på dagar och vad jag gör. Försöker lägga mig tidigt om jag inte har något särskilt för mig, blir senare när jag jobbar kväll och tidig morgon när jag är ute och dansar, vissa gånger inte förrän när solen går upp även om det händer väldigt sällan numera.

Är du blyg?
Det beror på, i vissa situationer mer än andra. Är betydligt tystare i början när jag inte känner en grupp människor men när det väl släpper så pratar jag nästan hela tiden. Men ja, till viss del är jag det.

Sysslar du med någon idrott:
Ja jag dansar salsa och bachata och ska försöka prova på mer kizomba.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Till viss del, finns det nåt där så går det att bygga något, men jag skulle väl snarare säga förälskelse vid första ögonkastet och kanske inte kärlek.

Är du bortskämd?
Nej, jag hävdar inte det. Jag är uppfostrad med tankesättet att man jobbar hårt för att skapa det liv man vill ha. Men allt går ju att se på olika sätt, och jag är ju född i ett i-land med möjligheter för framtiden så på det sättet så är jag väl det. Allt är relativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0