160208

Efter en helg med nästa 15 timmars dans och migrän så är jag helt slut men ändå fylld av energi. Kroppen har definitivt sagt ifrån med migränen, och jag vet att det är första tecknet på stress så nu gäller det att tänka lite extra på det den närmsta tiden. Men dansen var verkligen det jag behövde den här helgen. Jag har kört slut på mig själv, fötterna värker och benen är tröttare än tröttast. Trots det så vill hjärtat bara ha mer. Jag älskar verkligen att dansa. Den energin det ger är underbart! 
 
Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Den här veckan drar många kurser igång på universitetet och det är mycket att plugga! Dessutom blir det ett jobbpass. Jag är trött även om veckan bara precis har börjat, men det här ska nog gå! Om inte annat så har jag ju dans att se fram emot redan ikväll, det gäller bara att fötterna och benen får vila i skolbänken några timmar så ska jag nog orka med kvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0