En lista....

Hur mår du idag?

Jag mår bra men är väldigt trött efter helgen. Träningsvärk på det gör att det är en seg dag, men är ändå på bra humör! 

 

Vad har du ätit idag?

En salsiccia och pastagryta till lunch, och en fläskfilegryta med potatis till middag. Båda var supergoda!

 

Vad gör du nu?

Jag har precis gjort mig i ordning för att dra iväg och träna, har en danspass ikväll.

 

Vad funderar du på just nu?

Jag funderar inte på något speciellt. Eller möjligtvis hur det ska gå att dansa i klackskorna när fötterna är så ömma efter nästan 15 timmars dans i helgen!

 

Vad har du på dig?

Träningskläder, det vill säga träningstights och linne, med en collegetröja över.

 

Dagens tråkigaste?

En av lektionerna i skolan var riktigt seg, och så är det jäkligt trist att det regnar nu när jag snart ska ut!

 

Vad har du gjort idag?

Varit i skolan, och på eftermiddagen innan middagen tog jag en nap, så värt!

 

Dagens bästa?

Att jag har tankat energi i helgen, även om jag är extremt trött efter för lite sömn. Dans ger verkligen energi.

 

Vem saknar du?

Flera kompisar som jag inte träffat på ett tag. Dags att åka till Uppsala känner jag.

 

Vad ser du mest fram emot idag?

Jag ser fram emot ikväll när jag kan lägga mig och sova, behöver verkligen sömnen haha! Annars så ser jag självklart fram emot dansen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0