En måndagslista

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

– Här vill jag ligga hela dagen! 

 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?

– Ja en vän, vi pratade om dagens planer.

 

Vilket humör är du på?

–  Jag är lugn, glad, förväntansfull och taggad på en kväll full av dans!

 

Vad har du på dig just nu?

– Jeans och en magkort topp. Redo för dans!

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

– Inträde till dansklubb.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

– Idag? Måste nog ha varit facebook när jag kollade de notifications som hade trillat in medan jag sov.

 

Vad ska du göra ikväll?

– Dansa, dansa, dansa och dansa lite till!

 

Vilken låt lyssnar du på idag?

– Har lyssnat på väldigt bra musik idag faktiskt! Bachata is the shit! Just nu går El beso version bachata på repeat.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

– Jag dansade och njöt av livet!

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

– Har redan fått en men jag vet inte om det dyker upp någon mer. Den som lever får se!

 

När fotade något senast, och vad?

– Jag fotade spanska böcker för att tillsammans med min grupp bestämma vilka som ska tas med till ett seminarium.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0