3 things,

3 saker jag ser fram emot:
1. Att bli klar med min universitetsutbildning
2. Att få ett heltidsjobb
3. Att flytta hemifrån till min egna lägenhet

3 saker jag inte kan vara utan:
1. Mat, behöver äta ofta eller åtminstone få i mig nåt litet ofta
2. Nära & kära
3. Dans, mår så bra av träningen och allt annat den innebär

3 saker som jag hoppas blir verklighet:
1. Att jag blir helt flytande i spanska
2. Att jag inom några år kan köpa mig en lägenhet i Stockholm
3. Att jag kommer ta mig igenom de sista åren på universitetet utan att stressa ihjäl mig

3 saker jag inte gillar:
1. Krig och allt som har med det att göra
2. Stress
3. Att det är nästintill omöjligt att få ett förstahandskontrakt på en hyresrätt i Stockholm och att priserna på bostadsrätterna är absurt höga

3 saker jag blir lugn av:
1. Att kravlöst umgås med vänner
2. Dansa bachata med rätt person och med rätt låt i bakgrunden
3. Massage

3 saker jag blir stressad av:
1. För mycket att göra, speciellt när det gäller skolan
2. När all tid är uppbokad och för mycket saker är inplanerade
3. När allt på skolan sköts helt fel och det drabbar oss studenter

3 saker jag ska göra inom en månad:
1. Förhoppningsvis dansa väldigt mycket
2. Påbörja de flesta universitetskurserna för den här terminen
3. Stanna upp och njuta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0