Ännu en lista

Vad behöver du mest just nu? Att den sista universitetstiden flyter på utan extrem stress, bävar så mycket för att allt ska dra igång och bli jobbigt igen. Så vad jag behöver mest är kanske att redan vara klar, att 120 högskolepoäng dyker upp bara sådär!

Vad tror folk om dig? Sånt som stämmer hoppas jag. Att jag är omtänksam, oroar mig för nära och kära, är galen i dans och alltid vill gå på bio. Och juste, resgalen och nyfiken på andra människor och deras kulturer!

Snarkar du? Nej, men pratar i sömnen gör jag. Än så länge på 5 olika språk. Märkligt sånt där.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, sånt jag läser och tittar på gör ju att man kan börja skratta.

Kramar eller kyssar? Kyssar, den elektriska stöten man kan få genom kroppen tack vare kyssar är hundra gånger starkare än vad en kram kan vara.

Vad lyssnar du på just nu? Vestida de Blanco. Alltid bachata!

Vad har du gjort i dag? Jag har sovit ut, varit och shoppat, fikat med en vän och har nu en lugn hemmakväll eftersom jag varit på jobb eller ute på dans senaste kvällarna. (Jag förbereder alltså den här listan några dagar tidigare och har tidsinställt den)

Vad gör du just nu? Lyssnar på musik och önskar att jag stod på dansgolvet!

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Malin"

Antal timmar sömn inatt? ca 8,5

Vilka yrken har du haft? Simtränare och säljare

Favoritdryck på morgonen? Kall och nypressad apelsinjuice

Vilken film såg du senast? James Bond Spectre

När brukar du oftast gå och lägga dig? Beror alldeles på vad jag gör på kvällen och vad jag ska göra dagen efter. Senaste tiden har jag lagt mig senare eftersom jag jobbat kväll en del och lediga kvällar har jag varit ute och dansat.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Delvis. Attraktion, att man känner att något finns där, en connection och förälskelse ja. Men kärlek som ska hålla länge måste byggas upp, men självklart kan den uppstå vid första ögonkastet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0