En ny lista

Vad är det konstigaste du ätit?

– Sniglar i en marisco sås? Nej men jag vet faktiskt inte. Har nog inte ätit så mycket konstigt.

 

Vad finns alltid i din handväska?

– Vattenflaska, ett halvt apotek, näsdukar, hörlurar, läppbalsam och en massa annat jag samlar på mig.

 

Vad längtar du efter?

– Att mina studier på universitetet ska vara över. Vill verkligen vara klar, helst igår!

 

Roligaste idag?

– Att vädret helt plötsligt blev mycket bättre!

 

Planer för 2016?

– Spendera så myket tid som möjligt med min kärlek, gå klart fjärde året på universitetet, bli ännu bättre på spanska, jobba lite extra, åka utomlands med den bästa personen, spendera en månad i mitt andra land, upptäcka nya platser och dansuppträdanden.

 

Sämsta beslutet i år?

– Att ta beslut om framtiden när man inte vet vad som faktiskt händer i framtiden.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?

– Det beror alldeles på. Allt från 00-04. 

 

Hur är vädret just nu?

– Mycket bättre än de senaste dagarna! Just nu sol och varmt!

 

Vem var den senaste du sms:ade med?

– Kollegor för att byta jobbtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0