3 things

3 saker jag ser fram emot
→ Att få spendera mer tid med någon jag tycker om
→ All dans under våren
→ Tredje resan till min spanska favoritstad Cádiz

 

3 saker jag gillar
→ Nära&kära
→ Bachata
→ Att få känna mig lugn

 

3 saker jag inte gillar
→ Människor som inte tar ansvar för sina handlingar
→ Skola eller jobb som är ostrukturerat
→ Att må dåligt

 

3 saker jag vill
→ Ha massor av kvalitetstid med vänner
→ Resa oftare
→ Bli flytande på spanska

 

3 saker jag borde
→ Plugga mer, både tidmässigt men också mer effektivt
→ Lämna in mobilen på lagning
→ Få i mig mindre socker och mer grönsaker

 

3 saker jag kan
→ Planera
→ Dansa
→ Vara en bra lyssnare

 

3 saker jag inte kan
→ Hitta tid till allt jag vill göra
→ Läsa en bok till skolan utan att stressläsa
→ Fungera normalt när jag får migrän

 

3 saker jag pratar om ofta
→ Mina vänner
→ Dans
→ Resor

 

3 saker jag önskar mig
→ Att utbildningen var avklarad och att jag därmed har min lärarlegitimation
→ Att aldrig mer stressa och må så dåligt som jag gjorde förra året
→ Att alla nära&kära får vara friska

 

3 saker jag blir lugn av
→ Två av mina bästa vänner
→ Kärlek
→ Att lyssna på havet

 

3 saker jag ska göra i helgen
→ Dansa
→ Plugga
→ Ta sovmorgon

 

3 saker jag blir stressad av
→ Fokus på kvantitet istället för kvalitet på universitetet
→ Känna mig otillräcklig
→ Bostadssituationen i Stockholm

 

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ Umgåts med en person jag tycker om
→ Pluggat på universitetet
→ Dansat

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0