Allt på M

Jag heter: Malin.
Jag är: Målmedveten.
Jag har: Medkänsla och bryr mig om människor i min omgivning.
Jag är rädd för: Mörkhaj. Egentligen alla typer av hajar, läskiga djur!
Jag är inte: Manipulativ.
Jag sjunger: med i Marc Anthonys salsalåtar när jag dansar salsa.
Jag gillar: Mjukglass. Gott och symboliserar sommar på hög nivå!
Jag äter: Mat. Varje dag till och med!
Djur jag påminner om: Musslor. När jag öppnar mig för människor jag är bekväm med så är jag en öppen bok men det är helt sluten för personer jag inte litar på eller som jag inte känner mig bekväm med.

Kommentarer
Postat av: ISA

haha svårt att komma på allt på samma bokstav. Well done ;)

Svar: Haha ja jag fick tänka till ordentligt :)
Malin

2016-03-05 @ 16:52:49
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0