En lista

What day is today?
Onsdag.

What are your plans for tonight?
Dansa, dansa, dansa!

If you could have a perfect day, what would it look like?
Sommarvärme, ledig dag som spenderas utomhus, gärna vid en strand! Svalka sig med ett hyfsat varmt dopp i havet och färsk frukt. Tapas på restaurang och avsluta dagen med massor av dans!

What makes you happy to hear people say about you?
Alla typer av komplimanger är ju väldigt trevligt att få! Just nu känns det lite extra häftigt om någon tycker att jag är duktig på att dansa. Annars så tycker jag också det är fint när någon uppmärksammar att jag bryr mig otroligt mycket om människor runt omkring mig.

Who do you miss?
Jag saknar kompisar som bor långt ifrån mig. Är flera stycken som jag gärna skulle vilja bo grannar med istället för att bo i olika städer eller länder.

Something good to have?
En kropp som inte gör ont!

What do you think is funny?
Tv serien Vänner.

What do you look like when you’ve just woken up?
Väldigt nyvaken. 

What was your last entry in the Notes app?
Baila Conmigo. En låt jag ville komma ihåg att lägga till på min spotify lista med salsa och bachata musik.

What are you reading?
Soldados de Salamina, en bok som behövdes läsas till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0