20 frågor

1. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Utan
 
2. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3st
 
3. Hur många landskap har du bott i?
- Ett. Om man bortser från att jag bott utomlands i omgångar.
 
4. Vilka städer har du bott i?
- Stockholm, Mallorca, Cádiz och London.
 
5. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Barfota på stranden, strumpor/tofflor/flipflop hemma och skor ute.
 
6. Är du social?
- Ja det är jag, men jag behöver även lite tid själv. Men jag mår bäst när jag är med människor som får mig att må bra.
 
7. Vilken är din favorit glass?
- Den senaste favoriten är hemmagjord jorrdgubbs och yoghurtsglass.
 
8. Vilken är din favorit efterrätt?
- Flan är ju otroligt gott. Och allt som har med choklad att göra. Och frozen lemon cheesecake. Och pannakotta.
 
9. Tycker du om kinamat?
- Ja det gör jag.
 
10. Tycker du om kaffe?
- Nej kaffe är inte min grej.
 
11. Vad dricker du till frukost?
- Vatten, mjölk eller färskpressad apelsinjuice oftast.
 
12. Sover du på någon särskild sida?
- Nej jag har lärt mig att kunna somna både på mage, sida och rygg. Och sida av sängen spelar ingen roll.
 
13. Kan du spela poker?
- Nope.
 
14. Tycker du om att mysa/kela?
- Ja de klart, men bara med älsklingen.
 
15. Är du en beroende människa?
- Ja jag blir beroende av saker. 
 
16. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nej, inte någon nära iaf.
 
17. Vill du ha barn?
- Ja, i framtiden.
 
18. Kan du några andra språk än svenska?
- Ja, engelska och en hel del spanska. Kan även förstå en del portugisiska och har pluggat franska.
 
19. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej.
 
20. Föredrar du havet eller bassäng?
- Havet är häftigt, men jag älskar ju bassäng också. Får jag välja så vill jag ju såklart ha tillgång till båda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0