fredag/lördag

igår hämtade Tommy upp mig med moppen och vi åkte till "hemmakväll" för att hyra filmen "darkness". När vi kom hem så bastade vi och duschade, så jävla mysigt! Efter det kollade vi på filmen och poppade popcorn till det :) Under kvällen var flera av hans brorsors kompisar här, och det var flera som inte ens visste att vi var tillsammans, även fast vi snart har varit de i 3 månader.. lite skumt x) men jag fick veta av tommy att dom inte brukade vara här så jätte mycket.. så de var väl förståligt :)
Vi hade en riktigt bra kväll tillsammans, mysigt och helt underbart! Ja sov hos honom och vaknade inte en enda gång! Det brukar jag ALLTID, verkligen alltid göra.. men inte inatt!

Var tvungen att gå upp halv 7 idag för att jag skulle till konsum och jobba.. Det är väl inte direkt ett glamoröst jobb, men jag tjänar rätt bra, mycket mer nu när jag fyllt 16 :) Eftersom att jag ska till thailand i jul och förmodligen till mallorca några dagar nu innan sommaren eller i början av sommaren så kan jag ju behöva lite fickpengar :) överhuvudtaget så är det väl bra att ha pengar! 
Efter att jag hade slutat åkte jag till slussen för att möta sophie :) vi träffas verkligen inte mycket längre, men man försöker ta vara på dom få tillfällerna! Vi åkte hem till mig och tränade lite på låten som vi ska sjunga och hon spela på måndag på kabarén :) Det lät riktigt bra, i alla fall enligt mig. Hon spelade och sjöng låten som hon hade skrivit också, det var en fin ballad :) som sa rätt mycket om hennes röst., så den passade utmärkt till henne :)

Efter att hon hade åkt hem gick jag hem till tommy.. och sen dess har jag ätit middag och suttit vid hans dator.. men det är för att han är ute och spelar fotboll med hannes och richard. För typ några minuter sen kom hannes tillbaka och undrade var filmen var... dom skulle ta med den för att lämna tillbaka den.. efter lite letande så märkte vi att den låg ute på flaket.. eller vad de nu är.. för att tommy hade lagt ifrån sig de och brevet när han tog ut moppen .. ibland är min älskling smått förvirrad och slarvig.
Men det spelar ingen roll, för han är verkligen allt en tjej någonsin kan drömma om. Är så jävla glad att jag har honom!! Känns så konstigt att de kunde ha blivit så att han o jag aldrig blev tillsammans, pga att en person påstår sig ha gillat honom utan att tala om ett skit för någon, inte ens hennes bästa vän, och samtidigt som hon har gillat typ 5 andra killar   -.-  
Alla som man har förklarat det för säger bara att de är tommys val vilken tjej han vill ha :) och jag antar att det är sant, och jag är så himla lycklig över att han vågade ta steget och visa att han gillade mig, för de var trots allt han som tog dom flesta stegen till att det skulle bli något mellan oss :)
Jag älskar dig sötnos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0