liten sovmorgon, lång lunch och sluta tidigt!

Jag fick upp Mallorca inlägget idag :) skönt att ha hunnit med det!
Blev även lite bilder från ett par skor, men det ska komma upp bilder på 4 par till, 3 som köptes för 2 veckor sedan och ett par som jag köpte på Mallorca :)
Jag tänkte så småning om ha ett inlägg med all shopping från Mallorca :) Blev ju inga mängder, men lite grann i alla fall :) har ett par saker kvar att fota, sedan kan jag börja på det så smått :)

Har sagt gånatt till pojkvännen nu :) blev på telefon som de har blivit de senaste dagarna :)
Han ska ju upp tidigt imorrn, han börjar redan kl 8.00!
Jag börjar 9.20 imorrn, och det är sååå skönt! Får sova till 7.5 ungefär :) sen blir de upp och äta, klä på sig och göra i ordning sig :) funderar på att kanske gå upp 10-20 minuter innan imorrn för att fixa till lite i rummet, blogga eller plugga x) men jag tror kanske att jag skippar det! Kan ju kanske göra det på torsdag istället, då jag har sovmorgon till 10.05 :) yay!
Föresten så slutar jag tidigt imorgon också :) redan 13.50! Varannan vecka kommer jag sluta 16.00 på onsdagar och varannan 13.50 :) är rätt skönt att ha det så!
Dessutom så har vi ju 1½ timmes lunch på onsdagar, så jag funderar på att åka till stan och köpa ett block till skolan imorrn under lunchen :) man hinner ju fram och tillbaka utan problem!

Nej, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och lägga mig :) tänkte kolla igenom mode sidorna på ett par tidningar, men annars blir det nog sova direkt! Tänkte släcka innan 23.00 i alla fall!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Josiee

Åh tack tack tack fina du!Sov så gott!

2008-08-27 @ 00:14:56
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0