Sjuk

God morgon!
Idag kände jag mig dålig, mådde illa och hade lite feber när jag vaknade, så det blev ingen skola för mig idag. Eftersom jag misstänker att jag har haft en fästing i mitt öra, som nu har blivit infekterat så har jag fått en tid hos en läkare nere på vårdcentralen 10.40, tänkte att eftersom jag fått feber kan det vara borelia! Det blir bra att jag kollar upp det i alla fall :)
Försökte somna om när ajg väl sjukanmält mig, men det gick inte... låg istället och vilade i en halv timme innan jag satte på tv:n och började titta på Top Model 3 som gick på tv:n :) nu ska jag äta 2 crepes för att få i mig liiite mat i alla fall :) och så ska jag se slutet på Top Model :)
Får se hur mycket jag orkar blogga idag.. tror inte det kommer bli så jätte mycket, men vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0