Veckan som gått

Sitter hemma hos Tommy nu och bara tar det lugnt :)
Eftersom att jag inte har några bilder på den här datorn och också för att jag inte har tillräckligt med tid, så kan jag inte berätta om Mallorca resan just nu, så det får bli om några veckor, när jag kommer hem från landet!
Landet ja, dit ska jag och pojkvän åka idag :) ska bli mysigt! Vi ska väl ta nån sväng ut med båten, ligga vid poolen, kolla på film, åka till Norrtälje, ja massa saker ska vi hinna med :) Han stannar väl till tisdag tror jag. så vi hinner nog med allt ;)

Sedan jag kom hem från Mallorca har mycket hänt :) mellan torsdagen och lördagen var jag på Tommys landställe :) Han hade precis varit och fiskat med Hannes när jag kom dit, och han hade fått en gädda på kroken :) så det blev egen fångst till mat den kvällen :)
På fredagen badade vi, och nej, det var inte frivilligt för min del, jag kastades ner i vattnet av tommy, eftersom att han insåg att det var för kallt för att jag själv skulle gå med på att hoppa i, usch vad jag skrek! x)
Vi åkte moppe, och han fick ett getingstick :/ inte skönt!
Vi tittade på tv, och var allmänt sega, vi grillade till middag och åkte sedan hem på lördag kvällen :)

På lördag kvällen tittade vi på "Sagan om de två tornen", den var hur bra som helst!
på söndagen så slappade vi bara och jag gick hem och packade om min väska, med lite andra kläder och så :)

På söndag kvällen så åkte vi in till lsussen, vi skulle åka på kryssning, "Viking line, Cinderella"
Jag och Tommy fick en egen lyx hytt :) vi hade tv, ett eget kylskåp med cola, vatten och champanj, en neccesär stående i badrummet, och den innehöll allt man kan behöva under ett dygn på en båt :) shampo, tvål, bodylotion, rakhyvel, rakgel, 2 tandborstar och tandkräm :) Det var häftigt :)

Vi hade det hur bra som helst på båten :) jag köpte en ny parfym, Christina Aguilera 75ml för bara 350 kr :) tommy köpte ny CK deo för en hundring ungefär :) tillsammans så handlade han och jag för över 700 kr :) och det var bara godis, deo och arfym, knäppt värre ;)

När vi kom hem på måndagen så gick vi på bio tillsammans med Cili, Hannes, Sanna och Sofia :) Vi såg Hancock på sergel :) den var bra, men eftersom att jag hade förväntat mig så mycket av den så var den inte sådär "Superbra" eller hur man ska säga .. Men den var Bra!

På tisdagen åkte vi och kollade på en moppe till Tommy, coh den köptes :) en ny EU från 02 tror jag det var :) den verkar hur bra som helst! Jag fick vara med när tommy testade den lite och den är mycket starkare än hans gamla, och man känner knappt när man åker över ett gupp! Men den är väldigt stor, och då alltså väldigt hög... så jag har liite problem med att komma upp på den när jag har jenas x) men det löser sig nog ;)

Igår: Onsdag, gjorde jag våfflor till frukost/lunch och satt utomhus på tommys tomt med honom och bara myste i solen, men eftersom att jag hade svart t-shirt så var det alldeles för varmt! Vi tog en avsvalkande dusch och sen mötte jag Cissi för att följa med henne till heron och köpa en ny IPOD. Den var slut både i Farsta och i stan, så vi fick åka till heron. Där blev det lite strul, men efter en timme så fick hon sin älskade IPOD!
Vi åkte hem, handlade lite mat och gick hemt ill mig för att äta tacos och bara slappa framför tv:n. Vi hann kolla på hur många bra program som helst under kvällen :)
Började med lite Grey's Anatomy, sedan blev det de där programmet där en mamma och dotter ska röstas fram till nåt, vet inte riktigt var det heter... sen blev det pussycatdolls 2,  project runway och sist men itne minst sex and the city. Om jags ka vara ärlig så är jag inte super intresserad av något av programmen och jag har aldrig följt några av dom, men jag gillade strukturen på dem flesta! Project runway var väldigt bra, och jag tycker att pussycatdolls är rätt kul att se på :) när de gällde mamma dotter saken tyckte jag nog att det var lite halvfånigt, men kul att sitta och skratta åt vissa x) vad gäller grey's anatomy.. det är väl helt okej, men inget som jag skulle orka följa vecka efter vecka. Sex and the city har jag bara sett 4 avsnitt av :) det är roligt, coh jag tror att jag ska börja kolla mer på det, någon gång kanske man kan kolla filmen ;)
Jag och cissi låg och pratade till typ 3 på natten, 'ven fast hon skulle upp och jobba klockan 1 dagen efter, men ajg tror inte det var någon fara :)
Under resten av dagen städade jag, satt vid datorn och letade efter en låt som jag ska sjunga på min pappas, brors bröllop, och packade till landet. Sedan gick ajg hem till tommy :)
Vi beställde wook mat från thai wooken i gubbängen och tog moppen dit för att hämta maten, köpa en cola och hyra en film :) Maten var underbar, filmen var skit dålig så vi slutade kolla på den och kollad epå "Piller trillaren" som gick på TV:n istället, efter att den var slut så kollade vi på Iron Man med Johan :) Hur bra film som helst!

Igår hämtade jag även ut ett paket från posten, som skulle innehålla ett solpuder och ett läppglans från makeupstore, skulle få det för att mamma tog en prenumeration på en tidning. Läppglanset var underbart, men solpudret var helt förstört, det var helt krossat och i stort sätt oanvändbart! Så jag tror att jag ska ringa till förlaget och kräva ett nytt, får se vad dom säger... men jag tänker bårka om det, pga flera anledningar som jag tror dom flesta förstår!

Idag vaknade vi rätt tidigt.. anledningen var att jag hade mensvärk.. lagom roligt... Men men, någon gång ska den väl komma, och jag borde ju vara glad att den inte kom i Mallorca eller när vi var på kryssning, för det skulle den egentligen ha gjort, men nu bestämde den sig för att vara mer än en vecka sen... fattar inte varför, men men :)

Jag kommer som sagt åka ut till landet idag, och stanna i cirka 2 veckor. har dator där ute så jag kommer väl uppdatera en del, men kamera programmet finns i den andra datorn, så det blir nog inte så mycket bilder...
Får vänta med det tills jag har kommit hem igen :)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: maria

snygg blogg!

2008-07-25 @ 23:10:18
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0