Tisdag

Det blev aldrig någon springtur i söndags, var för lat och blev på dåligt humör under kvällen!

Igår repade vi dansen och min låt i pjäsen, det gick rätt bra, men de måste bli bättre! Vi spelade även igenom pjäsen 2 gånger och jag fick sätta fast öljetterna på min korsett! Så den blev äntligen klar! Ska fota sen och visa!
Datorn blev hel konstig i söndags, så vi försökte fixa den i flera timmar, tillsut efter alla uppdateringar, scanning och måste omstartningar visade de sig att vi hade trojaner i den.. CP! Asså vad fan ska man ha för virusskydd som ger tillräckligt stort skydd, vi har fan två st! I o för sig så typ la en av dom av.. men ändå! jag tycker att Ad-Aware och Symatec borde räcka!
Efter skolan så åkte jag till stan med philip, sofia och sanna. Jag skulle leta efter en simple plan tröja på punkt shop, men dem var fortfarande slut! SUCK!!! Jag o philip gick till ohio efter och jag hittade en skitsnygg klänning som jag tror att jag ska köpa, den var helcool och philip tyckte också det! Den är röd och svart ;)
När jag kom hem så kom jessica och hälsade på mig, och hon provade en klänning som hon skulle använda i pjäsen, den blev perfekt! Efter de så gjorde jag mitt porträtt som jag hade som extra uppgift i bilden, det blev Johnny Depp! Jag blev faktiskt rätt nöjd, tyckte dock att proportionerna inte riktigt stämde, men men!
Maria kom även hem på kvällen!!!! ♥

Idag fick jag lära Maria hordansen, men det var inga problem alls! sötnosen är så duktig så ;)  Efter de repade vi hela pjäsen en gång, och det gick rätt så bra! Sen var det lunch och vi larvade oss på scenen till alla danslåtarna som ska vara med i pjäsen xD  Vi hade ett genrep efter lunchen och det gick helt okej, ett par missar och så, men det hör till som kurre sa. efter all repetition så gick jag upp till syslöjden och fixade de sista på min sjal, fick även kvällen på mig att skriva redovisningen till korsetten, tack för det!
Efter de så gick jag upp till bilden och lämnade mitt porträtt och gjorde klart reklam bilden, och efter fick jag veta att jag får MVG i bild! fatta hur glad jag blev!!!
När jag kom hem hade jag fått ett jätte fint vykort från egypten :D från maria asså! fett söt du är gumman!
Om några minuter ska jag hem till maria och hon ska locka hela mitt hår, ska ha det lockigt i pjäsen, så jag behöver lite hjälp! <3 tack för att du finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0