...

Igår var det en konstig dag..
När vi kom till skolan var varken Kurre eller Scotty där, så vi hade håltimme hela dagen, förutom klockan 13.00 då vi hade en NO lektion. Jag följde med Tommy hem och myste lite med honom och sen gjorde han i ordning glass och omelett.. alltså inte tillsammans! xD
Efter de sov jag ett tag.. eller försökte åtminstone.. hade sån jävla huvudvärk. Somnade typ o sov en kvart eller nåt, sen var vi tvugna att gå tillbaka till skolan.
Efter No lektionen åkte jag in till stan för att köpa skor till balen med mamma. Efter några timmars letande så hittade vi ett par silvriga, dom var helt underbart söta! Kostade 500 kr, men det var okej för mamma, så jag tackar och tar emot! Hittade även en stor väska på Wedins, behöver en stor ny, som jag kan ha med mig om jag till exempelt ska sova hos någon :) Den kostade 599 kr. Dyrt för en väska.. åtminstone enligt mig.
Efter att vi hade varit i stan åkte jag hem till tommy, jag behövde mysa med honom igen! Var där i några timmar innan jag gick hem för att sova x)

Idag var de nationellt prov i skolan, och det fick jag veta imorse.. tack för den? Aja, skit samma, de gick väl rätt så bra i alla fall. Det var matte, c-delen. Hoppas jag fick minst ett vg! Efter de hade vi franska, jag hatar det ämnet så himla mycket!! Men men, jessica hjälpte mig att gå igenom min presentation, som jag har kvar i rest sen i julas, har helt enkelt inte orkat göra den! Tack så mycket jessica :) du fick mig att inse att det inte var så svårt!

Efter skolan åkte jag till farsta med Maria och Emelie, Emelie skulle köpa blekningsmedel, hennes hår ska bli blont! Personligen skulle jag aldrig våga färga de hemma x) men men, det blir säkert jätte bra!

Trodde att tommy skulle komma till mig ikväll, men så blev de inte.. Vi missuppfattade väl varandra lite grann. Men men, de kan inte hjälpas. Tycker bara att de är synn eftersom vi knappt har träffats eftersom han har varit på lajv, och nu kommer vi typ inte kunna träffas förrän på lördag =/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0