förberedelser!

Jag kom hem för ett tag sedan och har hunnit med att äta mellis och städa lite :)
Det är tur att vi ska städa ordentligt idag och imorrn, för det ser förjävligt ut här hemma rent ut sagt! Jag och mamma har haft fullt upp med annat under veckan, så städat, de har vi inte hunnit med helt enkelt!
Det ligger kläder spridda över hela lägenheter, båda nytvättade och smutsiga, filtar och tidningar i hela vardagsrummet, möbler är flyttade, madrassen i mitt rum ligger på golvet, skolböcker, skort och paket pryder hallen... ja resten kan ni ju bara tänka er xD
Det ska i alla fall damsugas, dammas, vädras, torkas golv (antar jag i alla fall). Så det kommer ju ta ett tag!
Jag har smygstartat lite med vädringen, för de luktade instängt när jag kom hem!
Känns som att jag borde ta tag i det lite innan pappa kommer hem, kan ju inte vara så roligt att se hur de blir här hemma när han har varit borta i 5 dagar xD bombnedslag liksom!

Pappa ringde nyss, och vi ska åka och handla inför helgen :) ska även passa på att hämta ut min jacka, bilder som är framkallade, hämta ut mammas present som hennes brorsa har skickat och lite annat! Så nu ska jag ner till bilen och åka iväg, lär ju inte vara förrän om 2 timmar eller nåt sånt!

Här får ni en bild så länge, så får ni klara er ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0