L ö r d a g

Har inte uppdaterat på ett tag nu, men jag har haft fullt upp hela dagen!
Sov verkligen ut inatt, och det behövde jag!
Sedan var det konsum som gällde från 11-15 och det funkade väl.. dom hade bytt till flera kassor till snabbkassor och ändrat alla kort grejer.. så det blev att lära sig på nytt xD jag blev en aning stressad första halvtimmen när jag var den enda som satt i kassan, jag som inte ens förstod hur jag skulle göra xD Men men, det löste sig med tiden och nu kan jag allt igen!
Pappa kom och hämtade mig när jag slutade och vi åkte direkt hem. Jag tog en dusch och fixade i ordning mig :) hann precis bli klar när alla kom x) jävligt bra tajming faktiskt!
Hade på mig min fina klänning från pinkywebshop som jag vann hos Kelly för ett par veckor sedan :) kändes otroligt bra när jag hittade ett halsband och en ögonskugga i samma färg som klänningen ;) man kan ju inte ha mer tur än det!
Förövrigt så var det roligt att få en klänning med färg då jag inte har så många finklänningar.. har mest bara halvlånga tunikor eller sommarklänning, så den här passade otroligt bra i min garderob!

Slänger in en bild på den i ett inlägg sedan :) så att ni får se den ;)
Tror även att Kelly kommer visa den på sin blogg :) ska bli kul!

Vi firade som sagt mamma och pappa ikväll och det blev en del presentöppning :) till och med jag fick en för tidig julklapp! Vi ska ju inte fira jul hemma och har bestämt att vi itne skulle ge julklappar, men jag fick en av farmor i alla fall :) det var snällt!
Mamma fick i alla fall en teaterkikare, en morgonrock, en par spets trosor, en massa flaskor champagne/vin eller vad det nu var (det var flera) och en "spökkväll" eller vad de hette xD Det är en upplevelse grej då man går runt i gamla stan på nån guidad visning och sen får en trerätters middag på en hemsökt restaurang, vilken, ja det får man inte veta förrän man kommer dit ;)
Verkar rätt spännande! Dock var de bara för 2.. så jag får stanna hemma, men men :) är ju inte varje dag mamma fyller 50!
Förutom de så fick hon 500kr av pappas farmor :) så himla snällt! Hon ringde en halvtimme innan alla kom och sa grattis, kan inte förstå hur hon kom ihåg de, hon är 92 och är fortfarande helgalen! Jag diggar henne grymt!

Det pratades mycket om Thailand, spa grejer, ryggskott, datorer, min pojkvän, Mallorca bilder, skolor, lärare och annat knäppt... när det gäller konversationer så är min släkt lagom galen xD men men, man blir då lika förvånad varje gång!

Det här var en relativt kort resumé vad som har hänt under dagen :)

BTW, vi har en HEL tårta kvar, då vi trodde att fler skulle komma och alla flera ville ha 2 bitar.. så om någon är sugen kan ni ju slå en pling imorrn och komma över xD

Kommentarer
Postat av: Saga

Alex säger att du mer än gärna får skicka hit tårtan x)

2008-11-30 @ 01:24:17
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0