min dag

Igår sov ju som sagt tommy hos mig :) blev mys framför tv:n hela kvällen :)
Kollade ju självklart på House!

Imorse så hade jag lite sovmorgon, det var riktigt skönt! Tommy hade håltimme, så han stannade hemma hos mig medans jag behövde åka till skolan, orättvist! :(
Men i alla fall.. hade matte på morgonen, och det kom några och våldgästade som frågade om jag och saga antog utmaningen och ville vara med till Idol.. vi hade ju anmält oss själva, så de e klart vi sa ja! :D
Ska sjunga nästa fredag, så jag hoppas att jag kommer på en låt tills dess ;)

Vi skulle varken ha spanska eller engelska idag eftersom att vi skulle på teater :) kändes rätt så skönt faktiskt! Så jag och Saga åkte in till t-centralen och gick runt och tittade på massor av saker :) bland annat lite skor, toppar och klänningar ;) hittade massor som jag ville köpa! Så efter teatern så kom mamma in till stan och mötta mig så gick vi runt och kollade en sista sväng och jag köpte några saker :) ska visa senare!
Fixade även passet, så nu ska bara pappa skriva under ett papper och sen tar det en vecka innan dom har fixat klart det, känns bra!

Nu ikväll har jag inte planerat något speciellt, är egentligen så mycket som jag vill göra, men inte hinner med... känns riktigt jobbigt faktiskt!
Är glad att det snart är höstlov i alla fall! 1½ vecka kvar ;)
Ska väl ta och skriva klart min svenska novell nu i alla fall :) den ska ju skickas in imorgon! Tänker i alla fall prestrera något bra i svenska!


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag ska leta går och letar



Hittade! :D

Chef = Hemberg

Affärstanten = Elma Hagman



jag måste också börja snart, men jag orkar inte :P

2008-10-15 @ 20:42:22
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Saga

Hon heter Mona

Och dottern Linda :D

2008-10-15 @ 21:05:46
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0