Måndag - hemflytt

Idag har jag haft fullt upp hela långa dagen!

Vaknade och började packa direkt och efter några timmar åkte vi hem till stan :) In i duschen, fixade i ordning mig och packade upp lite grann och sen gick vi iväg till Bella Vista och åt middag. Efter de tog jag en promenad till Cili där jag stannade hela kvällen! Det provades kläder, byxor klipptes av till shorts, bilder kollades på, planering inför Mallorca, kollade karta och en massa annat trevligt! :)

För en liten stund sedan kom jag hem och insåg hur mycket jag har att fixa innan jag kan gå och lägga mig... en hög av grejen ligger nämligen på sängen och golvet är täckt av väskor och kassar -.- Skit rolig kväll... verkligen!

Naglarna bara växer och växer och växer... Nu börjar jag känna att det är lite knepigt att skriva på tangentbordet :P Vänjer mig nog snart då jag låter dom växa och inte bara satte på ett par lösnaglar som förut, då är det riktigt svårt att skriva sms och skriva på tangentbordet :P Så stort problem är det inte nu!

Kameran är totalt urladdad, så det får bli en gammal bild istället :) Älskar mitt hår och sminket på den här bilden! Den kvällen spenderades i rålis och hemma hos Fredde, en riktigt bra kväll faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0