Nya arbetstider!

Kom hem från skolan för ett tag sen och har egentligen inte gjort så mycket.. Hörde av mig till jobbet och fick veta att schemat är ändrat och jag numera jobbar 10-19.15 varannan lördag :) Jag som ville jobba fler timmar är underbart glad och inser att jag kommer tjäna ungefär dubbelt så mycket som innan! Känns bra då jag redan planerar en ny Mallorca resa ;) Nej men seriöst så känns det bra att jobba mer och visa framfötterna och på samma gång kunna lägga undan pengar, mycket mer än vad jag har haft möjlighet till innan! :)


Önskar att det fortfarande var sommar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , jag är en ung morsa som lider av panikångest.

Skriver om allt möjligt.

Jag undrar om vi ska följas via bloglovin?



Kram

2009-08-28 @ 17:05:54
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0